1 maand op reis: terugblik Peru - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Nathalie Eshof - WaarBenJij.nu 1 maand op reis: terugblik Peru - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Nathalie Eshof - WaarBenJij.nu

1 maand op reis: terugblik Peru

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

18 Oktober 2014 | Bolivia, La Paz

Nog een! Jaaa.

Ik ben namelijk precies 1 maand op reis!
Tijd voor een Peru-tag. Wat vond ik leuk, wat vond ik minder leuk. Etc!

Laten we beginnen met de minder leuke ervaringen / irritaties: STOM:
- Snurkende mensen. Zo hard dat het door mijn oordoppen heen gaat.
- Koude douches
- Teveel toeristen op een plek
- Dat na een nacht slapen sommige hostelkamers zo stinken
- Bussen waar ik mijn benen niet in kwijt kan
- Eigenlijk sowieso mijn lengte tijdens reizen...
- Af en toe toch wel het alleen reizen als meisje. Ik heb toch wel wat dingen gelaten die ik met andere mensen wel had gedaan.
- Als Peruanen je proberen af te zetten
- Dat bijna nergens wc papier is (ik heb altijd mijn eigen rolletje bij)

TOF / VET / ADEMBENEMEND (of welk woord je er ook aan wilt geven):
- De uitzichten! Wauw wauw wauw.
- De verschillende soorten natuur: sneeuw, ijs, jungle, woestijn
- Zien hoe mensen leven, en vooral met hoe weinig.
- Dat ik deze reis tot nu toe in mijn eentje doe, en het zo goed bevalt!
- De ongerepte natuur. De rivieren gaan waar ze willen, het groen groeit waar het wilt.
- Dat er nog zo vanuit de basis geleefd wordt op sommige plekken. Vooral in de bergdorpjes en eilanden. Koeien die het land omspitten, koken met hout en warme stenen.
- De woestijn. Nog nooit zoiets gezien!
- De mensen die ik onderweg ontmoet.
- De bergen! En de slingerweggetjes erdoorheen (haat liefde verhouding)
- Oh, en nogmaals de uitzichten...

Peru is zo´n veelzijdig land. Ik heb lang niet alles gezien, maar wauw. Het is precies wat ik had verwacht, maar dan nog meer. Er is voor iedereen wat wils hier.

Er zijn vast nog veel meer gave tags en misschien ook stomme tags. Voor nu is dit even waar ik op kom!

Tot snel!

Liefs,

Nathalie


  • 18 Oktober 2014 - 18:21

    Daddy:

    Wat een avonturen in 1 maand tijd. Leuk om alle ervaringen zo eens op een rijtje te zetten voor jezelf. Uiteraard vooral de leuke moeten blijven hangen.

    Heb je verhalen weer met veel plezier gelezen!

    xx

  • 18 Oktober 2014 - 20:02

    Mutti ;-):

    Ongelofelijk meis, wat heb jij al een hoop gezien en gedaan. Echt geweldig. Ik ben ontzettend blij dat het zo goed gaat met je.
    Toch wel heel fijn dat het tegenwoordig zo makkelijk is om contact te houden hoor!
    Super om al je belevenissen te lezen en zo je reis een klein beetje mee te kunnen beleven.

    Blijf lekker genieten en zorg goed voor jezelf!

    Dikke kus
    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Actief sinds 10 Sept. 2014
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 3132

Voorgaande reizen:

18 September 2014 - 21 Januari 2015

Backpacken door Zuid Amerika

Landen bezocht: